在較大的地圖上查看footprints

2014年7月1日 星期二

又七一喇。

其實我願望好卑微,我希望,係有人提出疑問或者其他意見時,泛民學界左膠及其支持者們,唔駛起晒槓一副想排除異己咁款。

然後通常呢個時候就會有人話,咁叻你又有乜高見?
我建議罷工遊行啊,不過提出完冇人睬我咋嘛,返工梗係大過天啦,為左返工,可以去到好盡,就係將返工既優先次序擺得前過爭取普選喇。
假日遊行已經持續多年,都冇乜用。遊行完,大家返屋企,第二朝又繼續為老細打拚。以同一方式屢戰屢敗,其實那股勁都值得欣賞既,但如果可以試下尋求其他出路就更好。

有人趁七一去幾日旅行,係fb寫句“人不在心在“,其實如果真係咁想出席遊行,又點解會揀呢個時候去旅行?啊,我係咪知道得太多?
係喇,呢個舉動相信係fb抗爭,都不失為假日遊行以外既新手法,唔錯。

沒有留言:

張貼留言