在較大的地圖上查看footprints

2014年4月21日 星期一

Day 1 深圳

萬眾期待的復活節假終於來了,一放工即刻上深圳,準備第二朝坐火車去韶關。當晚在八卦路吃了烤肉。

第二天一早出門坐車去火車站,然後,塞車。好塞車。後來下車換乘地鐵可是還是趕不及,火車站進站口好多人排隊安檢,如果再早十分鐘才有望趕上檢票。

復活節去廣東省的火車全都爆滿,只能去廣州(因為班次很密),但我沒大興趣去廣州,以吃和hea來說,兩地沒大分別。所以這次旅行,最終第一日就收檔,深圳止步,多謝收看!
(完)

真係好笨柒 ,去過那麼多次旅行都未試過趕唔到車,今次竟然栽在深圳手上。我承認我不夠想去韶關,不夠想去丹霞山,如果夠想去就會再早d出門,如果夠想去其實我可以即刻轉坐大巴。

其實韶關去年已經去過一次,但都唔夠時間上丹霞山。上次去唔到,今次都去唔到,應該都冇下次,下次我應該唔會再去韶關。

說起來,復活節真係一個不容小覷的假期,唔好以為大陸唔放復活節假,地鐵站火車站的人流就不多,舊年目睹成個福田口岸站逼滿剛過關的人,唔知要排幾多萬年先埋到去售票機,的士站的人龍也絕對令人絕望;今次則領教到火車站有無限個應該係香港人的旅行團,要進站也得等上好一陣子。

離開火車站後,吃了面點王,粵秀腸粉,又去東門看了魔警,吃很便宜的麻辣燙。明天繼續hea。

另外,今天成功地完成了2048。

沒有留言:

張貼留言