在較大的地圖上查看footprints

2014年3月1日 星期六

之前搵工,我忽然覺得,好似做乜都差唔多。做副刊其實都不過係寫鱔稿sell野;寫廣告又係sell野。好似份份工本質都一樣。所謂理想既工,其實係咪只係蜜月期長啲,最終殊途同歸?

返了工一星期,還好。能夠在法拉生日那天返新工,多麼榮幸,是個好開始。暫時唔多野做,但唔知點解寫個百二字都可以搞好耐,時間過得好快。由於終於有用腦,放工係會眼訓。目前每個禮拜都要返五日半,過左probation先可以長短周。星期六都要返工啊唉。

阿頭和同事幾好人,不過我個post得我自己一個,同上一份工同埋我呢世人第一份工一樣,次次都係咁,難道我命犯天煞孤星嗎。

公司電腦好討厭,我淨係開晒d野係度,在youtube按左play後就冇郁過部機,但首歌仍然不停跳跳跳窒室窒,我不得不流露成蟲的表情。

雖然我講到咁,但總的來說工作其實真的還好,是獲益良多的。但教我如何工作至退休?我不想跟aoc的農民一樣,成世就係耕住塊田,直到gg。






沒有留言:

張貼留言