在較大的地圖上查看footprints

2017年11月4日 星期六

我想吃掉你的胰臟

幾個月前我曾激烈推介,嚴重推介呢本書(重溫),如今套戲上左,我梗係要睇下。

唔得,唔撚得,簡直係差。

1,戲應該係想拍大路穩陣既絕症純愛路線,即係一公升眼淚,在世界中心呼喚愛,太陽之歌,新不了情呢d,絕症冇未來個位會好開朗樂觀咁鼓勵身邊人努力活下去活埋佢個份,呢個路線通常都大賣。

2,弊在胰臟拍出黎好似觀音收兵,淨係覺得條姣西霸王硬上弓,逼條仔同佢玩,但係唔多睇到男方有愛上佢,做唔到書裡描寫既內心活動與轉變,實在無法說服我呢兩個人係相愛。我淨係覺得條女撚狗,條仔被撚狗。

3,套戲捉錯用神。男女主之間唔只係愛,仲有種互相仰慕,想成為對方一部分既情感,已經超越左愛,唔只係愛,大概係戀人+摰友+soulmate既關係,即係想吃掉你的胰臟。可惜套戲拍唔出呢個感覺,解釋何謂「我想吃掉你的胰臟」太過倉卒,匆匆用獨白帶過就算,冇睇過書既人應該唔會覺得好觸動。

3,書裡面女主臨死前,男主send左個sms畀佢,由於女主死左,男主送出既訊息得唔到回應,所以好想確認土主是否知道自己既心意。於是男主去搵女主媽媽拎女主部手機睇下佢read左未。我覺得呢個舉動係相當重要,係好牽動情緒既一段,但係電影竟然冇呢段。

4,呢段之所以重要,亦基於男主性格設定。書裡男主係個冇感情冇喜怒哀樂,視人類如死物,好抽離咁去睇世界既人。大概呢個設定比較超現實,所以電影就將男主簡單化,係個低調內向唔鍾意同人溝通既宅男。亦因為咁,當電影中男主坦言覺得開心時,女主甚感欣慰;男主睇完共病文庫後,亦問左女主媽媽一句:「我可唔可以喊」,呢兩個情感流露對男主呢個角色其實係好重要,不過電影簡略晒呢d細節,冇睇過書唔會覺得係重點。當男主既電影性格簡單化,成套戲就變得好平凡了。

5,拍親純愛絕症片既女主通常都爆紅,例如澤尻erika,長澤正美,綾瀨遙,yui,袁詠儀。濱邊美波都靚既,但奈何笑得好肉酸,成日港女式微笑咁抿住個嘴笑,條法令好核突。唔夠靚唔緊要,笑得甜可以搭救,但係夠靚而笑得樣衰,真係大鑊,仲要扮開朗少女,好難頂。仲要唔夠可愛但係裝可愛,裝傻瓜,作為觀眾真係好難受,好想摑佢兩巴,問佢係咪以為自己好可愛?又講埋晒d智障野乜野圖書館索書號點解要有小數位,書唔駛跟次序擺都得啦尋下寶先有意思,之類。呢d弱能問題如果由醜女把口問出黎,一定畀人屌到反艇,但係靚女問的話,大家都比較能包容。不過我依然覺得濱邊美波將女主演繹得好智障,裝可愛以為自己好可愛,根本姣西八婆。電影前半佢未死個陣好煩,我忍唔住問身旁的v:「佢死得未?」雖然我唔鍾意呢位濱邊美波,不過佢似乎都好大可能好似其他前人咁,因絕症純愛片而走紅?拭目以待。

6,女主死後反而好睇左,比較跟據原著劇情。呵呵。

7,mr children首主題曲幾好聽,但係戲裡面冇播過,淨係最尾end roller個陣播,好似有d浪費。

8,總的來說我覺得套戲唔好睇,冇晒書中精粹,徒具其形。女主未死個陣好悶,悶到想訓。不過同場都好多人大受感動啜泣既。
笑到抿住個嘴咁唔知做乜鳩,條法令特別核突。

沒有留言:

張貼留言